Annons:
Etikettom-kraftdjur
Läst 2988 ggr
Emmyjane
2015-09-28 21:40

Räv och Uggla

Ni som skrivit så fint om katt som kraft djur kan ni inte skriva om Räv och Uggla?

Annons:
GiraffTunga
2015-09-28 22:00
#1

Jag har kraftdjuret räv och uggla.

You can not judge me unless you know me.

GiraffTunga
2015-09-28 22:09
#2

Räv:

Räven är en trickster, mysterisk. Räven är snabb och är mest kreativ på natten. Räven känner av att något kommer hända snart (det är så med mig, hemskt men ändå bra, man vet ju inte om det är bra eller inte) Man är beskyddande och har ögon på andra. Man kommer på lösningar direkt som är till problem. Man är smart genom rävens kunskap. Själv är jag Indian (född så) och så är räven huvudkraftdjuret för mig. Man kan ha rävens personlighet om man har det kraftdjuret, man älskar att springa, busa och klok är man. Räven är symbolen för tur och lycka. Engång fick jag en dröm av en räv (tecken på det e mitt kraftdjur) Den jagade mig och slet mig i bitar och det var en varning på nått kommer hända. Så drömmar ska man vara nogrann med.

Uggla:

Ugglan är en gammal själ, klok och ser saker som många inte ser. Kreativ på natten och man märker av om någon person ljuger eller inte. Ugglan har förmågan att skilja sanningen och lögnen, höra saker som folk ej hör (krävs tålamod och övningar) Och andra förmågan är att kontakta andevärlden enklare. Ugglan är känslig och förlängesedan var man rädd för kraftdjuret uggla för det var kopplat till mörker i det okända, men det känns inte så alls. Sen har jag drömt en uggla flyga förbi mig. Ugglan förknippades med död och pånyttfödelse. Många Gudinnor hade ugglan på axeln.

You can not judge me unless you know me.

Emmyjane
2015-09-28 23:27
#3

Tack va snällt, jätte bra text.

GiraffTunga
2015-09-29 16:01
#4

Varsågod om du undrar mer så kan du PMa :)

You can not judge me unless you know me.

Emmyjane
2015-09-29 21:03
#5

Tack va snällt

Upp till toppen
Annons: