Annons:
Etikettupptäckt-av-kraftdjur
Läst 2164 ggr
jodoms
9/24/15, 8:14 PM

Vit Puma?

Hej!

Jag har drömt om mitt Kraftdjur, två av dem faktiskt.
Men den andra av dem, som jag inte visste att jag hade, ville verkligen visa sig för mig och få mig att förstå att den finns hos mig. Jag har bilden och känslan kvar i mitt huvud och i min kropp. Det är en Puma, en VIT puma och vad jag vet så finns inte vita pumor i verkligheten? Jag är helt säker på att det är en puma, men nu börjar jag tvivla bara för att det inte finns vita pumor i verkligheten. Eller har jag fel?
Därför vill jag att vi bollar det här lite så jag får dela era och mina egna erfarenheter och förhoppningsvis bli klokare. Tack! =)
Min vita puma är enormt vacker iallafall. =)

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Annons:
Sommarek
9/25/15, 8:49 AM
#1

Det finns ju de som har drakar och enhörningar som Kraftdjur, och de finns ju heller inte. Jag menar personligen att det viktiga är vad djuret står för, inte om det finns i verkliga livet.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

jodoms
9/25/15, 2:21 PM
#2

Tack. =) 
För att ge mitt Kraftdjur energi, kan jag ju dansa och meditera det, men kan jag visualisera att jag exempelvis ger det kärlek och klappar det?

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Sommarek
9/26/15, 1:26 PM
#3

Ja, varför inte?    :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[Lummer]
1/13/16, 5:58 PM
#4

Vita djur har ju i långa tider ansetts magiska och eller heliga.

Mandra
3/5/16, 10:27 AM
#5

Ja, färgen anger något annat, precis som Lummer säger. Vitt är en helig färg, ja. Så det talar bara om att puman är helig.

jodoms
9/4/16, 11:53 AM
#6

Tack =)

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: