Annons:
Etikettom-kraftdjur
Läst 2384 ggr
NatureCraft
8/12/15, 12:15 AM

Kraftdjur

Hej. Jag har Kraftdjur örn, uggla, räv och orm. Tänkte berätta lite om dom.

ORMEN:

Min personlighet är mycket lik ormen och ormen har dykt upp i meditation. 

" Jag är kall i början och stel mot nya personer men när man lär känna dom så kan jag vara snäll. " Om man har ormen som är personligheten som jag har så är det som jag sa där.

Ormen står för: Healing, Visdom och stark kontakt med naturen.

ÖRN:

Sen har jag örn och det beror kanske lite på att jag har indian blod i mig men återigen. Örnen har mycket gammal själ.

Jag tänker mycket som en örn och örn står för:

ledare, sprituellt aktiv och modig.

Engång gick jag till ett medium och bad henne kolla vilket djur jag har som KD. Hon sa örn och att den var med mig just då. 

UGGLA:

Jag ser som ugglor, känner som ugglor.

Jag vet när folk ljuger, mår dåligt, bra, är orolig, rädda osv.. Kan känna av det och är mycket aktiv på natten. Jag älskade ugglor som liten och dom som har uggla kan se saker som inte alla kan se. Har drömt om ugglan.

Ugglor står för: Natten, Visdom, Förmågan att se i framtiden och är såklart gammal själ.

RÄV: 

Sen så är jag lik räven. Jag är en trickster och älskar att springa i skogen. Jag har drömt om räven. Om du har räv så kan du känna av (som jag) när något ska hända och du kommer vara bra föräldrer och tänker på andra.

Räven står för: Kreativitet, Natten, Skydd.

Det är mina Kraftdjur, om du undrar mer om dom 4 så kan du skicka PM vet ju mer men hinner inte skriva mer. Ha det trevligt! :)

Annons:
schnecke
8/22/15, 12:35 PM
#1

Tack så mycket att du delar med dig lite information till kraftdjuren. Det kommer komma inlägg om dessa också! 😃

MissanNässla
8/31/15, 4:26 PM
#2

Nyfiken, hur vet man vad som är ens Kraftdjur? För många år sedan hade jag en dröm att jag var nere i fängelsehålan på Nyköpingshus, slottet. Jag började klättra på stenväggarna för att ta mig upp. Och så plötsligt stod en järvhona på en klipphylla där. Jag blev först rädd men när hon blottade alla sina tänder visste jag att det var inte för att hota mig utan mer ett vänligt leende. En schaman förklarade flera år senare att jag haft ett möte med mitt Kraftdjur. Likaså har rävar gått som en röd tråd genom hela livet. Redan som 4-åring sökte sig en räv till mig när jag satt och lekte i sandlådan på landet. Har en räv tatuerad på bröstet.

Upp till toppen
Annons: