Annons:
Etikettom-sajten-om-ifokus
Läst 668 ggr
schnecke
2015-07-26 13:36

Medarbetare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Just nu söker jag en Medarbetare som kan hjälpa mig och Kayenta här på sajten. 
Dock har jag lite krav på dig som vill söka, men det är inga stora. 

  1. Vara intresserad av kraftdjur (menas med att man behöver inte vara kunnig men vill utveckla och lära sig mer samtidigt man hjälper till på sidan)
  2. Veta att man kan lägga ner tid på sajten (menas då att man kan skriva något inlägg då och då eller kommentera på andras inlägg så sidan håll igång)
  3. 18+ (undantag kan göras)
  4. Att du är trevlig och bemöter andra på ett bra och snällt sätt i inläggen

Stämmer det här in på dig? Skicka då ett pm till mig och berätta lite mer om dig själv. 😊

(Bilden är fotograferad av mig👍)

Kram / Sajtvärden Schnecke ❤️

Annons:
schnecke
2015-08-22 12:33
#1

Jag kom på att ni kanske inte förstår vad Medarbetare är. Tänkte skriva lite snabbt vad "uppgifterna" är.

Vad innebär det att vara Medarbetare?

Att vara Medarbetare innebär att du kommer få hjälpa till här på sidan. Du kommer få hjälpa till att utveckla sidan på bästa sätt. Genom att skriva inlägg, kommentera andras inlägg, eventuellt skriva artiklar etc. 

Som Medarbetare ska man kunna bemöta andra på ett trevligt sätt. Inte vara "DET ÄR JAG SOM HAR RÄTT, OKEJ." Utan mer förklara och ge en förståelse. 

Det jag menar med att lägga ner tid på sajten är att man helt enkelt ska kunna ha möjlighet att kunna kommentera, ge åsikter och utveckla sidan. Det är inte ett jobb, utan en hobby. Så du behöver inte lägga ner 8 timmar per dag på sidan. Men om du kikar in, skriver lite någon gång ibland blir jag nöjd.

Sen som jag skrev tidigare i inlägget. Självklart ska du ha intresset för Kraftdjur. DU behöver inte kunna något, men du ska vilja lära dig mer om ämnet.

Upp till toppen
Annons: