Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 3234 ggr
schnecke
6/24/15, 12:13 AM

Välkommen, presentera dig här!

Hej och välkommen till Kraftdjur iFokus!

I denna tråd har vi tänkt att man ska få presentera sig. Lite information om sig själv, om man vet om sitt Kraftdjur, vad man vill se på denna sida eller liknande.

Jag kan säga att vi är tre som håller denna sida igång, jag är en av dom.
Schnecke är alltså mitt användarnamn (har varit medlem sen 2009 här på ifokus) och schnecke betyder faktiskt snigel, haha! 

Mitt riktiga namn är Malin. Förutom att hänga på iFokus så gillar jag att fota, filma, smink, kläder och naturen. Att vara i naturen är som terapi för mig. Jag är 19 år och har precis tagit studenten, eller ja snart är det en månad sen.

Jag har sen någon månad sen vetat om mina Kraftdjur och är tacksam för hjälpen jag fick för att hitta dom. För dessa djur hjälper mig otroligt mycket i vardagen. De jag har är varg (den jag står närmast), puma och uggla. 

Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas på denna sida och kommer få den informationen ni vill. Vi ska försöka lägga ut mer information om flera olika Kraftdjur så håll utkik!

Kram, medarbetaren Malin ❤️

Annons:
Valkyrija
6/24/15, 12:27 AM
#1

Hejsan!

Mitt namn här på iFokus är Alyssa. I april i år la jag till Alyssa som ett mellannamn så det är även mitt namn irl 😃Jag är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo, vår katt Sessan och våra fyra tamråttor Hera, Haga, Panda och Ronja i en liten lägenhet i Trollhättan. Det är jag som är sajtvärden här på Kraftdjur iFokus. Har full rulle då jag är Sajtvärd för tre olika sajter(Kraftdjur, Stenar och Socialt stöd) samt medis på Gör det själv.

Jag har alltid älskar djur och så länge jag kan minnas har jag haft ett intresse för det övernaturliga. Lägger mycket orakelkort och tarot samt läser av och kan få information från andra sidan.
Kraftdjur är faktiskt ett ämne som jag inte känt till allt för länge men då jag såg att Kraftdjur iFokus behövde en ny Sajtvärd så tog jag med glädje på mig ansvaret. Det är ju ett toppensätt att lära sig mer på!

Jag träffade mina tre Kraftdjur för första gången i höstas när jag gjorde en guidad shamansk trumresa som jag hittade på youtube. Det var bland de mest magiska upplevelser jag varit med om! Varg, korp och hjort var de djur jag träffade på då men jag har fått känslor av att jag har en del till som jag ännu inte träffat!

Det var lite om mig! Jag driver sajten tillsammans med Schnecke och Kayenta så vid frågor så är det bara till att höra av sig till någon utav oss.

Love and light!

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Kayenta
6/24/15, 7:26 AM
#2

Oj vilka unga damer i tråden och in kliver gammeltanta som närmar sig 50 år😊lite gaggig och dan men ah hoppas ni står ut med mig i alla fall 😃

Kom med på i fokus 2008,hoppade in och ur några gånger av olika orsaker.Andligeten har funnits med mig hela livet likaså kraftdjuren men först i vuxen ålder kunde jag sätta ord på allt det här.Som barn ser man och hör,tror ofta att alla gör likadant så man kan inte sätta ord på det som liten men med åren förstod jag hur det hänger samman.

Kanon roligt du tog över sajten Alyssa så den fick nytt liv och kraftdjuren tycks många intressera sig för och är nyfikna på.

Djur för mig är allt både i andlig och fysisk form.Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan djur för dom ger oss så ofantligt mycket kärlek på alla plan.

Lite kort om gammeltanta Kayenta och jag ser fram emot att få möta er alla både gamla och nya ute i trådarna ❤️

Cahira
6/25/15, 5:23 AM
#3

Jag är Cahira online och ogillar mitt givna namn så kommer byta när jag är laglig medborgare här i USA. Jag blir 29 i september och djur är min passion i livet. Jag är väldigt spirituell och har alltid haft en stark koppling till naturen. 

Jag bor på en cattleranch i Minnesota med black angus kossor (och söta kalvar!), katter, 5 hundar, 2 hästar, 1 åsna och 2 sköldpaddor. Jag har fibromyalgi bland annat men får dagen att fungera ändå, troligen för att Mike och jag är ett väloljat team! :) Bor med honom och hjälper honom med gården och han är min bästa vän. 

Jag vet inte så mycket om Kraftdjur ännu men har ett par olika djur med mig. :) 

Höll på att glömma. Fotografi! Jag är kreativt lagd och älskar fotografera djur och natur. Här är min personliga favorit. Fotograferad på National Eagle Center. 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[NeferNefer]
6/25/15, 8:24 AM
#4

Vad spännande att läsa era presentationer! 🙂

Jag är Nefer. Jag har hållit på med shamanism och lite annat i många år, och mina Kraftdjur har varit med mig ända från början. Privat bor jag med min familj (man och några barn) en bit utanför Stockholm. Jag är nästan jämnårig med Kayenta, och liksom hon är jag mycket förtjust i djur och tacksam över deras sällskap.

vinden är min mor
6/25/15, 11:22 AM
#5

Hejsan! Jag kallas för vinden här.😃 Det trivs jag faktiskt så pass bra med att jag nästan skulle kunna byta ut mitt riktiga namn till det. Jag är 40+ och lever på landet med man,barn och hästar,gutefår,hund och katt. Jag har alltid känt mej väldigt annorlunda och har vandrat i skogarna i timmar ända sedan jag var barn. När jag var liten klädde jag mig i indian dräkt och brukade gå till en speciell plats i skogen där jag höll på med regndanser,soldanser och byggde indian kojor. Har nu börjat närma mig shamanismen vilket jag inte trott varit möjligt i Sverige på 2000 talet. Känns som jag har hittat den väg jag planerat på andra sidan och har upptäckt att det finns ju fler som jag här på ifocus vilket är helt fantastiskt! Jag har två kraft djur med mig som jag kan se irl och i meditationer. Sedan har jag ett tredje som jag är lite osäker på.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Kayenta
6/25/15, 4:38 PM
#6

Nämen titta vad många gamla goingar som hittat hit,Cahira.Nefer och Vinden underbart att se er tjejer 🤗😘

Annons:
[NeferNefer]
6/25/15, 6:11 PM
#7

🤗Kayenta 🤗

schnecke
6/25/15, 6:15 PM
#8

Varmt välkommen hit till Kraftdjur NeferNefer, Vinden och Cahira! 😃

[NeferNefer]
6/25/15, 6:25 PM
#9

Tack, Schnecke 😊

Kayenta
6/25/15, 6:28 PM
#10

🤗 # 7 Gulledej kära kollega 😘

vinden är min mor
6/26/15, 8:02 AM
#11

tack Schnecke!🌺

Ja vad härligt att vi har ramlat in här allihopa!😃

Känns lite som niornas återträff.🤗

☀️Mörker är bara brist på ljus

Upp till toppen
Annons: