Annons:
Etikettom-kraftdjur
Läst 8377 ggr
schnecke
6/24/15, 12:02 AM

Kraftdjur - DELFIN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Har du Delfin som Kraftdjur?

Nyckelord: Förstående, social, lekfull, harmoni, balans, lyssnare och kommunikatör

_Om Delfinen: _Delfinen är ett väldigt intelligent och lyssnar väldigt väl på sina intuitioner och följer dessa. De är också ute efter balans och harmoni i livet. Deras lekfullhet blir som en påminnelse för oss människor om att komma ihåg hur lekfullt det kan vara, det roliga i det och att vi ska ha kul.  

_Om dig som har Delfin som kraftdjur: _Du är en väldigt duktig kommunikatör och en duktig lyssnare. Du är väldigt duktig på att känna andra, så som känslor och mående. 

Många människor söker sig till dig för att få råd och för att ha någon att prata med. Du är väldigt empatisk och har en otroligt fin medkänsla. En perfekt lyssnare och kommunikatör.

Du är medial, intuitiv och telepatisk, med både djur och människor. 

Man kan även säga att du som har delfin som Kraftdjur inte alltid är allvarlig och skämtar gärna om saker, du gör hellre vissa samtal eller liknande till lek. Ibland så att det blir irriterande, haha! 

Du har en väldigt stark innerstyrka och väldigt snäll. 

Att vara bland vatten är något som din själ gillar.  Uppgiften för din själ är att rena vatten, såsom bäckar, hav, sjöar. Ja alla små vattendrag och även skydda dessa.

Kram, medarbetaren Malin ❤️

Annons:
Kayenta
6/24/15, 7:40 AM
#1

Härlig läsning och Delfiner är helt underbart magiska djur på alla plan 🌺

schnecke
7/23/15, 4:24 PM
#2

Puffar upp denna så folk har möjlighet att läsa Tummen upp

Kram / Sajtvärden Schnecke ❤️

[Blue_Lugia]
8/1/15, 3:21 AM
#3

Jag har älskat delfiner sen jag var barn! Jag drömmer om dom ibland och känner igen mig i texten. Just vatten, havet framför allt, är något jag fascineras av dessutom.n Det skulle vara häftigt om mitt Kraftdjur visade sig vara delfin, men jag vet inte. Kan ju vara vad som helst. :)

Cahira
8/1/15, 5:07 AM
#4

Är det någon skillnad med späckhuggaren?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

schnecke
8/1/15, 11:17 PM
#5

#3 Delfiner har jag också älskat sen jag var litet barn. De och pingviner har varit favoriter genom åren! Ja, det vore kul och häftigt om det vore ditt Kraftdjur! 😃

#4 Jag kollade lite snabbt och det är faktiskt skillnad på dom. 👍

Cahira
8/1/15, 11:18 PM
#6

Åh sedär, nyfiken :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[NeferNefer]
8/7/15, 10:34 AM
#7

Jag älskar också delfiner och skulle gärna vilja se dem ute på det fria havet, lekande och glada 😍

Upp till toppen
Annons: