Annons:
Etikettom-sajten-om-ifokus
Läst 1264 ggr
Valkyrija
2015-06-17 23:43

MEDIS SÖKES!

Medis sökes till Kraftdjur iFokus!

* Du är 18+ (undantag kan göras)
* Du har kunskap ELLER ett intresse för Kraftdjur och vill lära dig mer
* Du har tid att lägga på sajten samt en hel del idéer

Stämmer du in på något av detta? Skicka mig ett pm! 🙂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
00Anonym
2015-06-19 17:37
#1

Jag har fallit för djuren skiftare (alltså en varulv som kan förvandla sig till en gigantisk varg) och jag undrar hur man blir en för det är typ min livsönskan att bli en och jag vet tyvärr inte ens om jag är en. Men vill hemskt mycket bli en så jag vill ta hjälp av er som är en sådan varulv. Snälla hjälp mig med att bli en varulv! Jag vill verkligen det! Mer än något annat och gör nästan vad somhelst för att få det!

Cahira
2015-06-20 01:50
#2

Kraftdjur kan tyvärr inte förvandla dig. Beklagar.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Kayenta
2015-06-20 09:52
#3

# 1 Det där kan ingen hjälpa dig med och det är nåt man föds in i men du var glad för att du inte är en shapeshifter för det är inga trevliga väsen att ha att göra med öht.Inte ens en shapeshifter kan bita dig och förvandla dig till ett väsen det enda det gör är att ge dig bitmärken.

Men varför vill du bli ett sånt väsen?vad är ditt syfte för dom går inte i ljusets tjänst?

Så länge du inte är född som så kan du inte förvandlas till en shapeshifter.

00Anonym
2015-06-20 10:10
#4

Jag vill det så gärna eftersom jag dels fallit för dem plus mitt liv är värdelöst!

Sommarek
2015-06-22 19:50
#5

Om livet känns värdelöst blir det inte annorlunda för att man "blir" något annat. Du kommer fortfarande att vara du, med alla dina känslor och problem. Då är det bättre att ta tag i roten till problemet så att du kan vara glad över att vara du istället.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Cahira
2015-06-22 20:08
#6

Dina fötter har inte rötter, om du inte är nöjd med livet så förflytta dig dit du mår bättre. Du kan förändra ditt liv och har inget att förlora på att sträva efter lycka. Men lycka kommer mest inifrån så jag rekommenderar att du går till självkänsla iFokus och lär dig jobba på självkänslan. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Kayenta
2015-06-23 12:09
#7

# 4 Om livet känns värdelöst försök att hitta nåt som stimulerar dig,nåt som är kul och som kan ge dig glädje i både ande och kropp.Det kommer man långt med för stimulans kan göra så ofantligt mycket om livet känns trist,tråkigt eller värdelöst.

Hoppas det ordnar upp sig för dig  🙂

00Anonym
2015-06-24 14:04
#8

Det var meningen att hitta något nytt som kunde få mig sysselsatt och inte tänka på mitt liv! Sedan kan man inte lösa mina problem!

Sommarek
2015-06-24 17:36
#9

#8 Sedan kan man inte lösa mina problem!

Helt rätt på ett sätt. Man kan inte. Men du kan.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Cahira
2015-06-25 05:15
#10

Oavsett om du tror du kan eller inte kan så har du rätt. Allt sitter i din inställning. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Kayenta
2015-06-25 17:09
#11

# 8 Precis som Sommarek skriver så kan du förändra,ingen annan kan göra det åt dig och i all välmening så säger jag det här.Var väldigt försiktig med vilka krafter du har att göra med,att söka shapeshifters kan innebära att du åkallar väsen som i sin tur kan skapa mycket oreda både i ditt liv och inom dig rent mentalt så snälla var försiktig med vad du ber om och har du andligt intresse  så sök i ljuset inte i dessa väsen som bara kan skapa kaos och oreda.

Andligheten handlar om balans i ande,kropp och själ och där bör du börja att skapa balans i ditt liv och väl du gör det så kommer det successivt att kännas bättre och dina egna ord om att det inte går att lösa dina problem kommer så sakteliga att blekas för det gäller att börja nånstans och sen rensa upp.Bort med det du inte vill ha med i din vardag och in med sånt som får dig att både känna glädje på nytt och få börja må bra.

Det tar tid och går inte över en dag men gör dig själv den tjänsten att förändra,ta bort sånt som tynger ner dig och in med sånt som får dig att må bra och efter en tid kommer du att märka skillnaden.

Trivs du ute i naturen så ut med dig och njut av Moder Jords energier och bara andas frisk ren luft för det kan göra mycket att få rena sig med naturens krafter.

Vet du Anonym vi läser ju väldigt ofta om människor som inte trodde sig kunna förändra dom mest svåra liv men många är dom som sagt orden att kunde jag så kan andra och då har det kunnat vara enormt djupa saker men dom tog chansen till förändring och med tiden manifesterade sig den förändringen och deras liv blev helt annat än det var innan.

Så prova ska du se för du har inget att förlora tvärtom så kan du få det liv du vill bara du vågar göra förändringen till det bättre.

Ut med det gamla och in med det nya brukar man säga så jag hoppas du vågar ta det steget och att du når den harmoni som du söker 🌺

Upp till toppen
Annons: