Vilket kraftdjur?
Hej på er underbara medlemmar!
Jag hoppas ni trivs på sajten. Jag är otroligt glad över att vara Sajtvärd och att ha Kayenta som Medarbetare. (Glöm inte bort att om du vill bli Medarbetare så söker vi en till som kan hjälpa till. Det inlägget hittar du här!)
Men jag kom på en liten idé som jag tänkte dela med mig till er.
Istället för att det ska komma flera undersökningar av "vilket Kraftdjur vill du läsa" med svarsalternativ tänkte jag att i denna tråd att ni skriver vilket eller vilka Kraftdjur just du vill veta mer om. Då får vi mer koll och väljer utifrån denna tråd.
Det låter väl bra? Annars kommer det vara överflödigt med "vilket kraftdjur" på vänster sida. Det blir inte snyggt.
Nu är det upp till er kära medlemmar att skriva vilket eller vilka Kraftdjur du vill lära dig mer om!
Ha det underbart.
Kram / Sajtvärden Schnecke 😍
Elefant
Panter och Skallerorm.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Alla. :) Kan man dela in det i kategorier typ fåglar - rovfåglar, fåglar - småfåglar, insekter, reptiler, vattendäggdjur, fiskar, amfibier, landdäggdjur rovdjur, landdäggdjur betande djur, och så vidare?
Kan då göra artiklar och skriva om några i varje grupp ungefär.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Jag skulle gärna läsa om hinden.
☀️Mörker är bara brist på ljus
Tack för era kommentarer. 👍
#3 Jag hade tänkt att skriva om var och en i början och alla kommer hamna under Om Kraftdjur här till vänster. Då kan man lätt hitta sitt Kraftdjur man vill läsa om och man kan även ha diskussion om kraftdjuret i just den artikeln. Om det blir flera olika arter kan det bli väldigt mycket i endast en tråd/artikel.
Men vi kanske gör ändringar sen. Det informeras om då. 👍