Kraftdjur iFokus

Kraftdjur

Etikett: historier-berättelser
Läst 897 ggr
schnecke
3

Unika drömmar/trumresor/astrala drömmar mm

Inatt drömde jag en väldigt unik dröm. Den började med att jag först såg mitt Kraftdjur vargen, sedan kom mitt andra som är en puma. Otroligt vackra är dom och dom står mig varmt om hjärtat. Puman har jag fått fin kontakt med på sista tiden. Vi hade en typ av konversation, dansade och jag gav dom all kärlek jag kunde. Sen efter det fick jag följa med på något unikt. De tog mig till ett ställe där de visade mig massa fantastiska djur, fint område mm. De var björnar, delfiner, tigrar, lejon, ugglor, elefanter mm. Det fanns bara kärlek och så himla vackert var det!

Det var sån otroligt upplevelse och så vackert! För mig kändes det som en astralresa. Det är en dröm jag aldrig kommer glömma. 

Har ni varit med om något liknande? Dela gärna med er 😊

Kram / Sajtvärden Schnecke ❤️

schnecke
2

Jag glömde även nämna i ovanstående att när jag träffade vargen så var det en annan varg i bakgrunden som jag kände samma kärlek för. Alltså, den gav samma typ av kärlek. Min varg som jag har kontakt med sen dag ett är ljusgrå och har väldigt gula ögon. Vargen som höll till i bakgrunden är mörkgrå och har alldeles blåa ögon.

Sen i söndags mediterade jag och fick kontakten med mina Kraftdjur. Då kom båda vargarna fram och vi hade en konversation. Jag fick reda på att dessa två vargar hjälper mig på samma plan och även olika plan. Jag frågade runt bland några om man kunde ha två Kraftdjur av samma sort. De flesta sa JA. Och jag känner att det stämmer, dels för vargarna sa det och jag har frågat andra sidan och får samma svar om det. 

Sen fick jag även reda på deras namn också. Så otroligt vackert. Sen fick jag träffa lite andra guider. Det var speciellt.😍

Kram / Sajtvärden Schnecke

vinden är min mor
2

Underbart att läsa schnecke!❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

schnecke
1

Vad kul att du tycker det ❤