Kraftdjur iFokus

Kraftdjur

Etikettallmänt-om-kraftdjur
Läst 9206 ggr
[MoonWolf]
3

Hjortens betydelse?

Hej! :3 mitt Kraftdjur är hjort, men vad betyder det? Jag vill veta mer om den ! Hur är hjortar? Hur lever dom? Hur reagerar dom i olika situationer? Tack för svar! :P

Kayenta
5

Harmoni,kärlek,eftertänksamhet,försiktighet,näring,omvårdnad och att våga ha tillit och inte låta inre tvivel få styra över våra liv.Lite allmänt och enkelt förklarat så där men sen ska vi komma ihåg att varje djur har olika betydelser många gånger för olika personer.

Det här med Kraftdjur är en väldigt individuell resa som speglar mycket av vad vi just för stunden behöver,vilken kunskap,vilken visdom som gäller just här och nu så inget är skrivet i sten med våra Kraftdjur dom är personliga för just oss och våra behov.

Jag brukar ställa frågan till dom som undrar,hur känner du själv inför djuret som visar sig,vad vill djuret säga till just dig?

Varje djur har sin egen personlighet sen kan vi alltid utläsa av olika beteenden hos djur vad dom kan stå för rent allmänt  men som med oss är dom lika individuella och kommer med individuella budskap och information till oss så att säga ett djur står för just det och det blir väldigt svårt eftersom dom som vi är olika personligheter som ger oss det vi som mest behöver just här och nu 🙂

vinden är min mor
3

Tack Kayenta! Jag har också en hjort så det var mycket intressant .

☀️Mörker är bara brist på ljus